26 Aralık 2017 Salı

YENGEÇ SALATASI YAPTIM


Hayatımda ilk defa yengeç salatası yaptım...Misafirlerim için balık sofrası hazırlamak istedim. Mevsim balıklarından aldım onları fırında ızgara yaptım ancak sofrada değişik bir şeylerde olsun istiyordum. Ozdileke dolaşırken dondurulmuş gıdalar arasında yengeç stickleri gördüm. Kırmızı rengiyle çok tatlı görünüyordu. Balık reyon görevlisine sordum nasıl yapacağımı o da haslamam gerektiğini söyledi. Yine de internetten bakın siz dedi. 

Internette özellikle blog sayfalarında tarifler vardı. Ben de uygulaması en kolay olanı seçtim. 

Sticklerin buzu çözülene kadar bekledim. Daha sonra küp küp kestim. Salata tabağına aldım. Üzerine deniz tuzu, bir limonun suyu ve halis zeytinyağı koydum. En son süsleme için dereotu kullandım.

Hem görüntü olarak hem de lezzet olarak muhteşem bir şeye dönüştü...

Önyargılı değilseniz denemenizi tavsiye ederim. Bor paket yengeç stick 19.90 Tl.


7 yorum:

  1. Yengeç salatası hiç yemedim ve hiç yapmadım
    Eminim güzel olmuştur
    Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  2. hiç yemedim ama lezzetini merak ettim :)

    YanıtlaSil
  3. Bir Mersinli olarak severim ve tavsiye ederim . görünüşü tuhaf olsada etinin lezziti oldukça iyidir. Mavi yengeç özellikle .Silifkeye yolunuz düşer ise mutla tadın bu lezzeti. Sevda Hanım hem yazı için hem de salata için elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  4. Ismi biraz değişik de olsa ellerinize sağlık... İnsana davet sitesine bende beklerim... Selam ve Dua ile...

    YanıtlaSil
  5. Ben de yengeç salatasını hiç denemedim. Ama kolaymış denemek lazım. Ellerinize sağlık 😊

    YanıtlaSil
  6. Değil salatasını, kendisini de hiç yemedim. Bir gün yaparsam aklımda olsun. Elinize saglik

    YanıtlaSil