21 Eylül 2017 Perşembe

O ZAMAN ŞARKI SÖYLEMEK LAZIM AVAZ AVAZZZZZZZZZZZZ


Annem çok güzel sesli bir kadındı. Geçmiş zaman kullanarak yazdım çünkü sigaradan dolayı artık annemin sesi kalmadı :(

Babam çok güzel sesli bir adamdı ve maalesef o da sigaranın azizliğine uğradı. Ancak itiraf etmeliyim hala söylese dinlersiniz yani...

Kardeşim hem sesi güzel hem de müziğe yetenekli bir insandır. Eline hangi müzik aletini alsa aklından geçen parçayı çalması bir kaç dakikasını almaz. Notalar içinden geliyor onun. Sesi de iyidir. Ortamlarda bağlaması ve türküleriyle baya hava yapmışlığı vardır.

Bu ailenin içinde ben ise o kadar yeteneksizim ki. Ve üstelik şarkı söylemeyi belki hepsinden daha çok severim. Annem ısrarla kzım seni kim dinliyor Allah aşkına falan diye takılıyor bana :)) ben de ben senin yanında detoneyim ama başka yerlerde güzel söylüyorum diyordum. Arada gitar bulunca bağlama bulunca atıyorum kendimi ortaya. Alkışlanıyorum da :))

                                                      Bence benim sesim güzel...

1 yorum:

  1. Merak ettim ben şimdi sesinizi😊 Allah annenize ve babanıza sağlık versin sigaradan kurtulsunlar inşallah:((

    YanıtlaSil