7 Ağustos 2017 Pazartesi

ALAKASIZ BAŞLIK ALAKASIZ İÇERİK

                                Kalbimdeki yaralardan bahsedeyim mi size?
Yaz günü nerden buldun bu kadar hüznü demenize sebep olabilirim yalnız baştan uyarayım.


Mesela mavi olmak istiyorum ben. Masmavi hem de. Ellerim mavi bedenim mavi bildiğin avatar yani.
                 İlgili resim

Özgürlük istiyorum. Böyle bağırmak istiyorum avaz avaz. Sesimi duyun istiyorum: Görün istiyorum beni.
                                           özgürlük ile ilgili görsel sonucu

Umursamazlık istiyorum. Dert edinmeden biraz yaşamayı başarabilmek istiyorum. Kendi başına gelenleri dert edinmeyenlerin derdini ben de umursamayayım istiyorum. Canınız cehenneme ne haliniz varsa görün demek istiyorum.

                                       sen kimsin ile ilgili görsel sonucu

Müzik istiyorum. Kalbimde çalan ezgileri duysanız Mozart'ı falan unutursunuz gibi geliyor bana. İçimde yanık yanık bir çello var. En sevdiğim şeyi en sevdiğim sesle söylüyor.

                                           nota ile ilgili görsel sonucu


1 yorum: